Monday, May 28, 2012

XENXY 302USB


 *Bunyi Ultra-padat dan ultra rendah pengadun analog dengan INTERFACE USB / Audio
* Powered melalui USB atau penyesuai luar
* Built-in stereo USB / Audio Interface untuk sambung terus ke komputer anda
* Percuma audio rakaman, penyuntingan dan Podcasting perisian yang ditambah 150 instrumen / kesan plug-in dan ultra-pemandu kependaman rendah yang boleh dimuat turun
* State-the-art XENYX Mic Preamp setanding untuk stand alone boutique preamps
* Neo-klasik "​​British" 2-band EQ grafik untuk bunyi hangat dan muzik
* 2-Track input Mix diserahhakkan kepada amplifier atau output Utama
* Campurkan Utama campur output Telefon berasingan
* Komponen berkualiti tinggi dan pembinaan yang luar biasa rugged memastikan jangka hayat yang panjang
* Ia direka dan dicipta oleh BEHRINGER Jerman

Perlu mixer yang handy yang anda boleh satukan dengan laptop anda dengan mudah? Atau mungkin anda mahukan mixer kecil yang setanding dengan yang besar? XENYX 302USB sesuai untuk studio rumah kecil atau peminat rakaman. Pada kira-kira 4 "panjang dan 5" lebar (117 x 135 mm), 302USB XENYXmemberi ruang meja anda, di samping menyediakan XLR & 1/4, "kombinasi soket, stereo USB / saluran Line ditambah input yang berdedikasi 2-Track.


Kecil, tetapi berkuasa!
Jangan tertipu oleh saiz kecil 302USB XENYX "permata kecil" ini dimuatkan dengan ciri-ciri yang biasanya dikhaskan untuk mixer yang lebih besar, mixer yang lebih mahal. Sebagai contoh, ia dilengkapi input Mic dengan Preamp mikrofon XENYX yang merupakan legenda untuk kejernihan suara dan ketinggian prestasi tinggi. Ia juga memberikan Mic dan Talian / USB saluran 2-band gaya British EQ (low dan high), dan menyediakan input 2-Track yang boleh dipasang kepadanya sama ada Main Mix  atau Telefon.
Anda juga boleh sambungkan 302USB XENYX dari port USB komputer anda, yang besar untuk menangkap bunyi burung yang terbang, atau untuk posting podcast anda terus ke Web. Pengulas Sukan, wartawan radio dan TV pasti mahukan mixer ini dalam beg mereka. Prestasi sonik yang luar biasa, kecekapan dan nilai ekstrim dalam pakej-kecil itulah XENYX 302USB!




1 comments:

Gagak^Hitam said...

salam bro...thanks for good info dlm blog....nak tnya sikit,mixer dgn power mixer tu sama ke?....macam mna nak tengok power ssuatu mixer tu...saya baru nak berjinak2 dgn bisnus karaoke kecil kecilan apa yg basic perlu saya ada....anywhr thanks and nice blog keep it up

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost