Tuesday, July 5, 2011

Pioneer TODOROKI Cara Baru Menikmati Hiburan


 

Seringkali orang menggunakan cerita sebagai dasar pembuatan sesuatu produk kerana secara saikologinya sesuatu cerita itu dapat menggambarkan keinginan pembuatnya. Bila sebut saja tentang Pioneer sebuah nama besar dari Jepun telah membuat kemunculan dengan produk baru jenis Hi-Fi yang diberi nama Pioneer RSM 400DV yang digelar TODOROKI.

Istilah TODOROKI diambil dari satu cerita sejarah Jepun yang bermaksud suara petir. Jika dilihat dari bentuk speaker yang berbentuk aerodinamik berkelas dapat digambarkan bahawa suara yang dihasilkan dapat menggetarkan setiap ruangan. Suara bass akan terasa padu dan optima kerana TODOROKI dilengkapi dengan 3 jenis speaker iaitu 2 speaker utama dan sebuah subwoofer dan anda boleh memilikinya dengan harga RM1299.00


Todoroki diciptakan dengan target market untuk pencinta muzik remaja dan dewasa kerana ianya dibuat dengan kualiti dan kemudahan yang sesuai untuk para remaja. Ianya memiliki USB recording yang mana fungsi ini dapat merakam siaran radio ke dalam USB. Maknanya dengan mudah kita dapat merakam lagu-lagu baru ke dalam USB. Seterusnya hasil rakaman itu dapat didengar kembali dimana saja yang kita inginkan. 
Jika anda adalah seorang yang berjiwa dinamis, anda seharusnya memiliki TODOROKI sebagai media hiburan dirumah. Didalamnya sudah tersedia beberapa medel tatasuara seperti Rock, Pop, Klasik, TODOROKI dan suara DJ.
Tidak ketinggalan juga fungsi Power Bass yang secara maksima akan menambah kekuatan Ekstra Bass pada setiap dentuman suara. Ianya juga berkonsepkan ALL IN ONE yang mempunyai banyak fungsi seperti DVD dengan 3 tray (DVD/VCD/MPEG/MP3), fungsi radio Am/Fm, tape serta USB port yang dapat memainkan file MP3/JPEG/MOVIE/KARAOKE.

Jika setiap orang memiliki banyak cara untuk mewujudkan satu keinginan ataupun kepuasan,  maka PIONEER hanya memiliki satu cara yaitu dengan menciptakan TODOROKI kerana dengan  TODOROKI kita dapat melakukan semuanya dan anda boleh memilikinya dengan harga RM1299.00


0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost